Jak dobře "prodat" HR služby a sebe sama

(Prodejní dovednosti pro personalisty)

Zvyšte pozitivní vnímání personálních služeb a jejich využívání u vás ve firmě. 

Málokdo uvnitř firmy si uvědomuje přidanou hodnotu personálních služeb. Často je vnímají negativně, jako obtěžování a na jejich  realizaci reagují s nechutí. 

Proč? Protože žijí vlastními úkoly a cíli a také proto, že my personalisté neumíme svou práci dobře prodat - prodat tak, abychom jasně zviditelnili její přínos pro druhé. Kdo jiný má "prodat" přínosy personálních služeb a nás samých, než-li my personalisté. 

Nečekejme, že druzí její přínosy vidí. Nemysleme si, že, když je to "jasné nám", je to jasné i druhým. I my sami nakupujeme produkty a služby, jestliže nám někdo jasně sdělí jejich výhody a přesvědčí nás o jejich užitku pro nás. I my sami potřebujeme čas, aby nás někdo ke "koupi" přesvědčil.

Tento kurz chce naučit personalisty "trikům" a postupům, které využívají dobří prodejci k tomu, aby si získali klienty na svou stranu a "prodali" jim své produkty tak, že je zákazníci sami chtějí.

Cílem kurzu je posílit dovednosti sebeprodeje personalistů a efektivního prodeje personálních služeb managementu a zaměstnancům firem.

Komu je kurz určen

Business partnerům, personalistům a všem, kteří poskytují firmě, managementu a zaměstnancům personální služby.

Co se naučíte

  • schopnost jistě vystupovat a "prodávat" sami sebe
  • vnímat personální služby jako druh prodeje specifických produktů
  • nebrat si věci osobně - posílíte svou schopnost uvažovat jako "obchodník"
  • posílíte dovednost propojovat individuální užitek nabízené personální služby s potřebami a cíli firmy
  • rozvinete dovednost zvládat námitky
  • a jako bonus posílíte svůj nadhled na nepříjemné situace a nepříjemné interní klienty

Obsah kurzu

  • Každý něco prodává! ...i personalista.
  • Co prodává personalista?
  • Jak prodává personalista a jak by měl
  • Paralely prodeje komerčních služeb a personalistiky - dají se najít? ANO!
  • Co má mít dobrý produkt - přidaná hodnota "služeb" a jejich různorodost
  • Co umí dobrý prodejce
    • jak prodat sami sebe,
    • jak vytvořit vztahu mezi "prodejcem a nakupujícím",
    • jak vytvořit zájem o službu, produkt
  • Jak a kde najít individuální motivaci "nakupujícího" 
  • Jak reagovat na námitky - a přesvědčit a cítit se u toho dobře
  • A co s těmi "zarputilými"

Metodika kurzu

  • něco málo teorie, hlavně praktický nácvik
    • modelové situace
    • případové studie
    • a další postupy, jak teorii dostat do praxe a do svého života
  • Cena kurzu:

    6 800,- Kč
  • Termín a čas konání:

    13. - 14.9. 2018 / 9.00 - 17.00 17. - 18.9. 2018 / 9.00 - 17:00
  • Místo konání:

    Praha

Máte dotaz?

Objednávkový formulář

Po přihlášení Vám bude zaslána zálohová faktura - instrukce k platbě.

Pro její vystavení prosíme o zadání fakturačních údajů (jméno firmy, adresa, IČ, DIČ) přímo do formuláře pro zálohovou fakturu, nebo do zprávy níže.

Přihlašovací email