Jak dobře "prodat" HR služby a sebe sama
(Prodejní dovednosti pro personalisty)
Zvyšte pozitivní vnímání personálních služeb a jejich využívání u vás ve firmě.
Málokdo uvnitř firmy si uvědomuje přidanou hodnotu personálních služeb. Často je vnímají negativně, jako obtěžování a na jejich realizaci reagují s nechutí.
Proč? Protože žijí vlastními úkoly a cíli a také proto, že my personalisté neumíme svou práci dobře prodat - prodat tak, abychom jasně zviditelnili její přínos pro druhé. Kdo jiný má "prodat" přínosy personálních služeb a nás samých, než-li my personalisté.
Nečekejme, že druzí její přínosy vidí. Nemysleme si, že, když je to "jasné nám", je to jasné i druhým. I my sami nakupujeme produkty a služby, jestliže nám někdo jasně sdělí jejich výhody a přesvědčí nás o jejich užitku pro nás. I my sami potřebujeme čas, aby nás někdo ke "koupi" přesvědčil.
Tento kurz chce naučit personalisty "trikům" a postupům, které využívají dobří prodejci k tomu, aby si získali klienty na svou stranu a "prodali" jim své produkty tak, že je zákazníci sami chtějí.
Cílem kurzu je posílit dovednosti sebeprodeje personalistů a efektivního prodeje personálních služeb managementu a zaměstnancům firem.
Komu je kurz určen
Business partnerům, personalistům a všem, kteří poskytují firmě, managementu a zaměstnancům personální služby.
Co se naučíte
- schopnost jistě vystupovat a "prodávat" sami sebe
- vnímat personální služby jako druh prodeje specifických produktů
- nebrat si věci osobně - posílíte svou schopnost uvažovat jako "obchodník"
- posílíte dovednost propojovat individuální užitek nabízené personální služby s potřebami a cíli firmy
- rozvinete dovednost zvládat námitky
- a jako bonus posílíte svůj nadhled na nepříjemné situace a nepříjemné interní klienty
Obsah kurzu
- Každý něco prodává! ...i personalista.
- Co prodává personalista?
- Jak prodává personalista a jak by měl
- Paralely prodeje komerčních služeb a personalistiky - dají se najít? ANO!
- Co má mít dobrý produkt - přidaná hodnota "služeb" a jejich různorodost
- Co umí dobrý prodejce
- jak prodat sami sebe,
- jak vytvořit vztahu mezi "prodejcem a nakupujícím",
- jak vytvořit zájem o službu, produkt
- Jak a kde najít individuální motivaci "nakupujícího"
- Jak reagovat na námitky - a přesvědčit a cítit se u toho dobře
- A co s těmi "zarputilými"
Metodika kurzu
- něco málo teorie, hlavně praktický nácvik
- modelové situace
- případové studie
- a další postupy, jak teorii dostat do praxe a do svého života
Cena kurzu:
6 800,- KčTermín a čas konání:
13. - 14.9. 2018 / 9.00 - 17.00 17. - 18.9. 2018 / 9.00 - 17:00Místo konání:
Praha
Máte dotaz?
Objednávkový formulář
Po přihlášení Vám bude zaslána zálohová faktura - instrukce k platbě.
Pro její vystavení prosíme o zadání fakturačních údajů (jméno firmy, adresa, IČ, DIČ) přímo do formuláře pro zálohovou fakturu, nebo do zprávy níže.
Přihlašovací email