Z úředníka partnerem
On line kurz pro budoucí i stávající HR Business Partnery

- Naučíme vás, jak se můžete stát respektovaným partnerem a rádcem v otázkách personalistiky pro své okolí ve firmě.
- Svým osobním přístupem budete firmě spořit neefektivně či zbytečně vynakládané peníze a budete pomáhat zvyšovat příjmy firmy.
- Naučíme vás, jak svým zájmem o partnera a jeho úkoly můžete úřednickou práci oživit a tím zvýšit význam personalistiky a zájem o své služby.
- Porozumíte, či si na vlastních příkladech uvědomíte, jak důležité je vnímat partnera jako člověka, který má své osobní potřeby, které potřebuje uspokojovat, a jak tyto jeho vlastní potřeby korelují s úkoly a cíli firmy.
Co kurz přinese
Pro personalisty
- Posílí sebevědomí
- Pomůže plnit úkoly nadřízených a očekávání partnerů ve větším psychickém souladu
- Přinese uznání nadřízených a respekt partnerů
- Zintenzivní prožívání práce - radost z práce a v důsledku toho zvýší produktivitu práce
- Zvýší nepostradatelnost personalisty & zvýší zájem o personalistu
Pro firmy
- Zvýší efektivní využití služeb personalistů ve firmě
- Posílí vnímání přidané hodnoty personalistů, konkrétních úspor, růstu efektivity či tržeb
- Vede k odbourávání stresu manažerů při řízení, při řešení osobních úkolů a rozvoje manažerů
Co vás v kurzu čeká
- Online kurz se skládá ze šesti lekcí
- Ke každé lekci je pracovní sešit a přílohy k procvičování, plnění úkolů, práci na sobě
- V průběhu programu máte možnost klást své otázky lektorům (e mailem)
- Ke kurzu se můžete připojit z jakéhokoliv počítače
- Můžete si vybrat čas, tak jak vám to vyhovuje
- Ke kurzu budete mít neomezený přístup po dobu jednoho roku
Obsah kurzu a cíle jednotlivých lekcí

Personalistika pomáhá podnikání.....
Cílem je pochopit podstatu slova „business“ a "partner businessu". Vnímat, jak funguje podnikání – jaké jsou jeho principy, proč je důležité znát základní principy fungování firmy. Definovat si, jakými principy firemního podnikání se nechat inspirovat v útvaru lidských zdrojů. Naučit se vnímat a využívat paralely mezi externím a interním prodejem. Pochopit, v čem spočívá prodej personálních služeb a produktů interním klientům (čím se odlišuje, i v čem je totožný, interní prodej od prodeje externím klientům).
..... a její úkoly jdou ruku v ruce s posláním a cíli businessu
Obsahem kapitoly je pochopení z čeho vycházejí cíle personálního útvaru a jejich praktické využití k prodeji personálních služeb. Uvědomění si, kým a čím jsou strategie, cíle a úkoly personálního útvaru ovlivňovány jak s tím pracovat k uskutečnění cílů HR a firmy.


Nepřináší-li personalista (HRBP) přidanou hodnotu, není důvod takového HRBP zaměstnávat
Znalost vlastní hodnoty a přínosu HR jako základ pro prodej personálních služeb. Posílení uvědomění vazby mezi prací personalisty (business partnera) a jejím dopadem do hospodaření společnosti. Schopnost uplatnit vlastní přidanou hodnotu při práci s interním klientem.
Úspěšných a oblíbených personalistů (HRBP) přibývá pomalu
Cílem je poznat, čím úspěšný HRBP vyniká nad ostatními. Popsat, jakými vlastnostmi a schopnostmi může být vybaven úspěšný HRBP, je-li pozitivně vnímán firmou - kolegy. Návod jak dané vlastnosti a schopnosti identifikovat a rozvíjet.


Zlepšování systému HR business partneringu, je proces, který je vhodné "šít na míru" .....
Rozsah analýz potřebných k efektivnímu definování role a pozice HRBP. Souvislosti práce HRBP v rámci podnikového systému a s ohledem na cíle firmy. Individualizace role HRBP v návaznosti na požadavky interních klientů. Jak vybrat HRBP vhodného pro firmu.
..... a v implementaci systému je třeba vědět co, jak a kdy (vč. toho, nač si dát pozor)
Plán implementace HR business partneringu. Nástroje implementace. Komunikační plán a časový harmonogram. Kde má smysl investovat do prohlubování či rozšiřování kompetencí HRBP. Nástroje, které je možné využít při prohlubování či rozšiřování kompetencí HRBP.

Proč kurz vznikl a pro koho je určen
Kurz „Z úředníka partnerem“ je určen těm, kteří chtějí zjistit, co personalistice chybí a chtějí personalistiku posunout na respektované místo v rámci jejího firemního vnímání. (přesnější cílení na klienty v části „Klienti“)
Kurz vznikl jako reakce na zkušenost, kterou jsme udělali v korporacích.
Petr ve velké korporaci vnímal postupující formalizaci vztahů mezi personalisty a jejich klienty dost neblaze. Janě rovněž vadil rostoucí rozpor mezi podstatou „partneringu“ personalistů a reálnou dodávkou služeb. Zkrátka: nosí se honosné názvy a skutek „utekl“. Chybí osvěta, uvědomění toho, co kvalitní personalisté dříve uměli i bez formalizace.
Přesto oba věříme, že personalisté mohou být mezi svými interními klienty respektovaní a to zejména tím, že své odborné znalosti zvýrazní lidským pochopením, či jinak řečeno: posílenými obchodními schopnostmi.
A proto jsme se rozhodli vnést do role personalisty více obchodního ducha vedoucí k výraznějšímu přijetí personalisty jako člověka – partnera.
Náš přístup vychází ze zdůraznění obchodních a podnikatelských principů a pochopení, jaký užitek tyto principy mohou přinést. Kromě představení možných cest, jak se zlepšit, otevíráme prostor si otestovat tyto cesty sebezdokonalení, případně i nás „challengovat“ svými pochybnostmi.
Co je naším záměrem?
Výsledkem přijetí obchodní role je personalista sebejistý ve své „partnerské“ roli a tím i partner svým kolegům, který dělá rozumné a smysluplné věci.
Kurz posiluje utvrzování podnikatelského nadhledu, obchodního přístupu a selského rozumu personalistů:
- Otevřenost a sebe-reflexe: ve cvičeních stále provokujeme k úvahám, zda to a to dává smysl, ke srovnání, k získávání zpětné vazby v diskusi s partnery s cílem vlastní definice užitku personálních služeb pro interní klienty – partnery
- Kreativita a hledání smysluplnosti: v kurzu vedeme k definici smysluplné náplně činnosti personalistů obsahující / reflektující cíl firmy a zájmy interních klientů – partnerů
- Flexibilita v přizpůsobování se požadavkům firmy: v kurzu převádíme do praxe naše motto: Život je změna & změna je proces!, kde personalistu vnímáme jako součást fungování firemního organismu. Jakmile se změní cíl firmy a způsob jeho dosahování, je třeba nový cíl i související strategii „propsat“ do cílů a strategií personálního útvaru, které musí respektovat i potřeby interních klientů.
- Posilování vzájemného respektu: v kurzu vedeme k akceptaci obchodních přístupů při aplikaci personálních cílů a strategií. Vybízíme k používání selského rozumu – i s odkazem na citát z Pyšné princezny: „Nad nikoho se nepovyšuj, před nikým se neponižuj!“
Cena kurzu: 2. 820,- Kč
Chcete-li se na něco zeptat, napište nám.