Workshopy

Budování vysoce výkonných týmů - 1/2 denní workshop

9:00 - 13:00

Cena: 1 850,- Kč

  • RIDART - základní model budování týmu
  • 4 kroky při budování výkonných týmů 
    • vize, mise 
    • nové iniciativy
    • best practise - zapojení lidí do rozhodování
    • stakeholders services 
  • Pyramida logických úrovní a její využití při budování týmu 
  • Jak motivovat členy týmu pro sounáležitost s vizí
  • Jak efektivně pracovat s dosahováním cílů v týmu

Jak najít práci, která mne bude bavit ... a která to je?

9:00 - 13:00

Cena: 800,- Kč

  • Identifikace silných stránek bez ohledu na vzdělání a pracovní zkušenosti
  • Co nás naplňuje?
    • identifikace vašich skrytých očekávání, potřeb, snů a cílů
  • Identifikace vašich zjevných i skrytých motivátorů
    • nejen pro peníze chodíme do práce
    • nástroj dostat se k práci, která vás bude motivovat, a do prostředí, které pro vás bude inspirativní
  • Jak na základě zjištěných informací o sobě hledat tu nejvhodnější práci pro sebe
  • Jak identifikovat a vybrat prostředí, do kterého „zapadneme“
  • více

Mindfulness ve firmách - 1/2 denní workshop

9:00 - 13:00

Cena: 1 850,- Kč

  • Náš mozek a jeho role ve stresu – co můžeme ovlivnit ku svému prospěchu, jak si můžeme sami podřezat větev, na které sedíme
  • Jak konkrétně pracovat s naší myslí v situacích stresu
  • Jak se znalostí mozku pracuje Mindfulness neboli Mindfulness jako trénink pro mozek
  • Jak se naučit být „tady a teď“ a jak to souvisí se zvládáním stresu
  • Práce s myšlenkami a s emocemi
  • Tipy a triky pro uživatele mozku v různých stresových situacích
  • Jak vše využít v běžném pracovním i osobním životě (konflikty, time management, spokojený život)
  • více

Jak připravit cílený inzerát - 1/2 denní workshop

9:00 - 13:00

Cena: 1 850,- Kč

  • Obchod v recruitingu?  JISTĚ! 
  • Jak si vydefinovat cílovou skupinu kandidátů
  • Jak se chová a kde se pohybuje moje cílová skupina kandidátů?
  • Na co slyší moje cílová skupina? Podle čeho se rozhoduje?
  • Využití získaných informací v textu inzerátu. Nácvik psaní cíleného a atraktivního inzerátu.
  • Přizpůsobení se v oslovení a formě cílové skupině, volba toho správného jazyka pro cílovou skupinu
  • Verifikace inzerátu